Emergency Transmission

im coming back...
-JoniDipp

Friday, June 17, 2011

Si Cempaka Biru Pengsan

Assalamualaikum dan salam sejahtera  u ols..

semenjak terjaga selepas enak menikmati servis dari anak buah aku menyebabkan aku tak boleh lena so i decided to join GA yang aku dah KIV kat sisi kanan blog aku. aku pun klik la link yang pertama..

aku klik

mula-mula aku senyum la page berjaya load ( tenet tgh slow ) so sambil perut aku berkeriuk-keriuk rangup aku pun tunggu lah page load... hoi tak tunggu dah, terus aku skroll kebawah tengok detail syarat... tapi pabila aku skroll atas balik kan.... 

ada nampak ka tada nampak ka?

Alolo cian aku pada Si Cempaka Biru, sampai pengsan-pengsan buat doodle ^_^ ini menunjukkan dedikasi beliau sebagai seorang doodler yang berjaya sehinggakan sanggup mengambil risiko membahayakan kesihatan beliau semata-mata untuk mendoodle ( yeah! repekkan berjaya! bole tuju lagu? )

Takpela Si Cempaka Biru, maybe neks taim kita join GA awak ek... ehe.. putting that aside aku pun beralih kepada link GA yang tersemat nombol 2..

aku klik lagi

Yess loading.... haha... sambil tunggu loading aku turun buat air dan bihun segera, dan selepas aku naik atas balik dah load abes dah ^_^, nasib baik link ok dan GA masih ON tapi bole kira last minit gak aku join sebab dateline dia 17hb Jun jam 8:00 malam. ^_^

sesape rasa sempat untuk join, klik je gambo ni.

Tengok orang rajin buat GA terasa pulak nak buat GA sendiri.. hehe.. nanti-nanti la kot.. hadiah kasi Alienware ke.. amboi! hahaha.. jom kita berallih ke link ke-3

banner yang bertanggungjawab menjadi medium dalam kontest  ini.

Kontest ni datang dari saudara Azim Razak atau Faris Azim di blognya iaitu korang akan tiba disana pabila korang klik gambar diatas ini.  =P

kontest ini amat mudah ya dimana para peserta diarahkan untuk mengkritik dan mengkomen blog beliau ke tahap maksimas supaya beliau dapat mengemaskini blog beliau dari semasa ke semasa macam aku tgh buat.
Apa yang aku buat? boleh baca sini <--------

Okeh sekian entri mukaddimah apa yang akan aku buat sementara bihun aku kembang ^_^ (dah kembang semangkuk dah pun).

Assalamualaikum. peace yall.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...