Emergency Transmission

im coming back...
-JoniDipp

Saturday, January 22, 2011

Featured on TSR : Huru Hara FM!



miyahahahah~~~

arini aku decide nak balik kl jap rehat kepala otak sambil pikir apa nak buat esok esok, selepas tension main HoN (Heroes of Newerth) = dah fat pc hang dan dc takle connect balik sebab aku main kat cc, ip dia akan fluctuate. mihahahah~~ emm..

sib baik kawan aku si Wan Ayam bukak facebook dia dan memperkenalkan aku ngan stesen radio yang baru  berumur 10 hari. tetapi.... HURU HARA! hahaha tadi aku start on dengar masa DJ Bung Cikencop bertugas. bapak ah, kecoh gile... kejap2 kena tembak hahahaha.. lawak2. aku tulis panjang2 pun korang susah nak rasa nya... balik korang tekan je play kat link kat atas yang aku dah embedkan jadi player tuh... agak nak rekues lagu pun boleh jugak... tapi harap bersabar lah ye... sebab:

AMARAN : Radio ini sesuai untuk mereka yang boleh terima seadanya kerana radio ini mmg murahan malah cap ayam ~ sekian terima kasih - Pengarah Urusan Poyo

Lagipun stesen ini dihandle oleh abang2 dan kakak2 yang bekerja secara sukarela... so jgn paksa2.. layan je.. hehehe... rasa2 nak join heboh2 sikit.. meh berkokok kat wall dia :

perlu diingatkan bahawa radio ni takde jadual DJ yang tetap... ikut suka dia la nak DJ mana pun.. haha cap ayam! Papehal stesen ni dah jadi PEBERET aku haaaaaaaaaahahahaha.


KIOK KIOK KIOK!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...